Een vrouw zit in een VW ID.3 en kijkt naar haar mobiele telefoon - hulp met apps en digitale diensten 

Hulp met digitale diensten & apps

Hier vind je antwoorden op vragen over mobiliteitsdiensten, connectiviteit en thema's zoals opladen en het muurlaadstation. 

Het interieur van een VW ID.5, de smartphone is verbonden met de VW e-auto 
Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag over onze digitale diensten of apps? Voer deze hier heel eenvoudig in het zoekveld in en vind het antwoord in onze FAQ's. Staat je vraag er niet bij of ben je geïnteresseerd in het thema elektrische mobiliteit? Dan zijn wij op elk gewenst moment bereikbaar via telefoon of e-mail.

Voer hier alstublieft jouw vraag in.

Digitale diensten & apps

Heb je vragen over onze digitale diensten en apps? Neem dan contact met ons op.Opent een e-mail link

Gratis hotline digitale diensten & apps

Zo kun je ons bereiken: 

0800-0200453

Ondersteunt je telefoonprovider dit nummer niet, bel dan +31 20 799 4882. De kosten zijn afhankelijk van het relevante tarief van je provider. Roaming-kosten kunnnen in rekening worden gebracht.

Wij zijn er voor je. 24 uur per dag. 7 dagen per week.

Een vrouw met een smartphone in haar hand leunt tegen haar grijze VW ID.3 

Heb je nog andere vragen over het thema laden en de Wallbox?

Heb je nog andere vragen over het thema laden en de Wallbox?

Een vrouw laadt haar VW ID.-model op bij de huiseigen muurlaadstation 

Wij staan 365 dagen per jaar in heel Europa rond de klok tot je beschikking in alle Europese talen. Je bereikt ons via e-mailOpent een e-mail link of via het in het Europa uniforme telefoonnummer

Gratis hotline laden en Wallbox

Zo kun je ons bereiken: 

00800-IDDIRECTOpent een telefoon link
00800-43347328Opent een telefoon link


Ondersteunt je telefoonprovider dit nummer niet, bel dan +49 5361 3790510. De kosten zijn afhankelijk van het relevante tarief van je provider. Roaming-kosten kunnen in rekening worden gebracht.